INTRODUCERE
Prezenta politică de confidențialitate vă oferă detaliile privind colectarea și procesarea datelor personale prin utilizarea site-ului nostru www.sauc.ro, inclusiv orice informații pe care le puteți oferi prin site-ul nostru.
Societatea Română de Ultrasonografie Clinică (SAUC) este operator de date și suntem responsabili pentru datele dvs. cu caracter personal (denumiți în prezenta notă de confidențialitate “noi”, “pe noi” sau “al/a/ai/ale nostru/noastră/noștri/noastre”).
Date de contact
Datele noastre complete sunt:
Denumirea completă a societății comerciale: Societatea Română de Ultrasonografie Clinică (SAUC)
Adresa de e-mail: SAUC
Adresă sediu social: București, sector 1, str. Turda, nr. 127, bl. 2, sc. C, ap. 91
Dacă nu sunteți mulțumit de aspectele privind colectarea si utilizarea datelor, aveți dreptul de a face reclamație la ANSPDCP, autoritatea de supraveghere din România pentru aspecte privind protecția datelor ( www.dataprotection.ro ) sau va puteți adresa direct către SAUC prin intermediul SAUC
Este foarte important ca informațiile pe care le deținem despre dvs. să fie corecte și actualizate. Vă rugăm să ne anunțați în orice moment modificările în datele dvs. personale prin e-mail la SAUC.
CE DATE COLECTĂM DESPRE DVS.
Date cu caracter personal înseamnă orice informații care pot identifica o persoană. Acestea nu includ date anonime.
Putem procesa anumite tipuri de date personale despre dvs. astfel:
- Datele de identitate pot include nume, prenumele, numele de utilizator, funcția, data nașterii și sexul.
- Datele de contact pot include adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail și numerele de telefon.
- Datele financiare pot include contul bancar și detalii privind cardul de plată.
- Datele de tranzacționare pot include detalii cu privire la plăți între noi și alte detalii privind achizițiile realizate de dvs.
- Datele tehnice pot include datele cu care vă conectați, adresele de protocol internet, tipul și versiunea de browser, tipuri și versiuni de browser plug-in, setarea fusului orar și locație, sistem de operare și platformă și alte tehnologii pe dispozitivele pe care le utilizați pentru a accesa acest site.
- Datele privind profilul pot include numele de utilizator și parola, achiziții sau comenzi, interesele dvs., preferințe, feedback și răspunsuri la analize.
- Datele de utilizare pot include informații cum să folosiți pagina noastră web, produsele și serviciile.
- Datele de marketing si comunicare pot include preferințele dvs. în primirea comunicărilor de marketing de la noi și terțele părți și preferințele dvs. de comunicare.
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm prin intermediul site-ului www.sauc.ro sunt următoarele:
- date de identificare, precum: nume, prenume, CUIM, CNP;
- date de contact, precum: adresa de e-mail;
- alte date necesare pentru derularea activității noastre. in anumite cazuri specifice, putem prelucra, cu informarea dumneavoastră prealabilă și alte informații necesare pentru ducerea la îndeplinire in mod sigur a activității noastre sau a interesului legitim al societății.
CUM COLECTĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL
Colectăm datele despre dvs. printr-o varietate de metode inclusiv:
- Interacțiuni directe: Puteți oferi datele prin completarea formularelor de pe site-ul nostru (sau altfel) sau prin comunicarea cu noi prin poștă, telefon, e-mail sau altfel, inclusiv când:
- Comandați serviciile noastre;
- Creați un cont pe site-ul nostru;
- Vă abonați la serviciul sau publicațiile noastre;
- Cereți să vă fie trimise resurse sau marketing;
- Participați la o competiție, conferință, congres, tragere la sorți, promoție sau studiu;
- Ne oferiți feedback.
- Tehnologii sau interacțiuni automate: Pe măsură ce folosiți site-ul nostru, putem să colectăm automat date tehnice despre echipamentele dvs., acțiunile de navigare și modelele de utilizare. Colectăm aceste date prin utilizarea de fișiere cookie, server logs și tehnologii similare. Putem de asemenea să primim date tehnice despre dvs. dacă vizitați alte pagini web care folosesc cookie-urile noastre. Vă rugăm să citiți politica noastră privind fișierele cookie pentru informații suplimentare.
- Surse terțe sau disponibile public: Putem primi date cu caracter personal despre dvs. din diverse surse terțe si/sau publice astfel cum sunt stabilite mai jos:
- Furnizori de analitică tip Google, Facebook, Tawk.to din afara UE;
- Date de identitate sau de contact din surse disponibile public cum sunt Registrul Comerțului cu sediul în UE.
CUM FOLOSIM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL
Vom folosi datele dvs. cu caracter personal când se permite din punct de vedere legal. Utilizările cele mai frecvente ale datelor dvs. cu caracter personal sunt:
- Când trebuie să semnam contracte intre noi si dvs
- Dacă este necesar în interesele noastre legitime (sau cele ale unei terțe părți) și interesele și drepturile dvs. fundamentale nu depășesc acele interese.
- Dacă trebuie să respectăm o obligație legală sau statutară.
În general, nu ne bazam pe consimțământ ca un motiv legal pentru prelucrarea datelor personale, altele decât cele cu privire la trimiterea comunicărilor de marketing către dvs. prin e-mail sau mesaj text. Aveți dreptul de a retrage consimțământul pentru marketing în orice moment prin trimiterea unui e-mail către noi la SAUC
Scopuri pentru procesarea datelor dvs. personale
Mai jos se prezintă o descriere a modalităților în care intenționăm să utilizăm datele dvs. cu caracter personal și motivele legale pe baza cărora vom procesa datele respective. Am explicat de asemenea care sunt interesele noastre legitime, după caz.
Putem procesa datele dvs. cu caracter personal din mai multe motive legale, în funcție de scopul specific pentru care utilizăm datele dvs.
| Scop/Activitate |
Tip de date |
Baza legală pentru procesare |
De a vă inregistra ca și membru nou
| (a) de identitate
(b) de contact
| îndeplinirea unui contract cu dvs.
|
De a procesa și livra comanda dvs., inclusiv:
(a) Gestionarea plăților, onorariilor si taxelor
(b) Colectarea și recuperarea sumelor de bani datorate către noi
| (a) de identitate
(b) de contact
(c) financiare
(d) de tranzacționare
(e) de marketing și comunicări
| (a) îndeplinirea unui contract cu dvs.
(b) Necesară pentru interesele noastre legitime pentru a recupera datoriile către noi
|
De a gestiona relația noastră cu dvs. care va include:
(a) Notificarea cu privire la modificări in termeni sau politica noastră de confidențialitate
(b) Vă cerem să lăsați o opinie sau să realizați un studiu
| (a) de identitate
(b) de contact
(c) de profil
(d) de marketing și comunicări
| (a) îndeplinirea unui contract cu dvs.
(b) Necesară pentru indeplinirea unei obligații legale
(c) Necesară pentru interesele noastre legitime pentru a păstra inregistrările actualizate și pentru a studia cum clienții folosesc produsele / serviciile noastre
|
Pentru a vă permite să participați la o tragere la sorți, competiție sau să finalizați un sondaj
| (a) de identitate
(b) de contact
(c) de profil
(d) de utilizare
(e) de marketing și comunicări
| (a) îndeplinirea unui contract cu dvs.
(b) Necesară pentru interesele noastre legitime pentru a studia cum clienții folosesc produsele / serviciile noastre, pentru a le dezvolta și pentru a crește afacerea
|
De a administra și proteja afacerea și site-ul nostru (inclusiv depistarea și remedierea defectelor, analiza datelor, testare, mentenanța sistemului, suport, raportarea și găzduirea datelor)
| (a) de identitate
(b) de contact
(c) tehnice
| (a) Necesară pentru interesele noastre legitime pentru a ne conduce afacerea, furnizarea serviciilor de administrare și IT, securitatea rețelei, pentru a preveni frauda și in contextul unei reorganizări a afacerii sau restructurare a grupului
(b) Necesară pentru indeplinirea unei obligații legale
|
De a livra conținut relevant și publicitate către dvs. și evalua și ințelege eficiența reclamelor noastre
| (a) de identitate
(b) de contact
(c) de profil
(d) de utilizare
(e) de marketing și comunicări
(f) tehnice
| Necesară pentru interesele noastre legitime pentru a studia cum clienții folosesc produsele / serviciile noastre, pentru a le dezvolta și pentru a crește afacerea și pentru a informa despre strategia noastră de marketing
|
De a utiliza analiza de date pentru a imbunătăți pagina noastră web, produsele/serviciile, marketing, relațiile cu clienții și experiențele
| (a) tehnice
(b) de utilizare
| Necesară pentru interesele noastre legitime pentru a defini tipurile de clienți pentru produsele și serviciile noastre, pentru a păstra site-ul actualizat și relevant, pentru a ne dezvolta afacerea și pentru a informa despre strategia de marketing
|
De a vă face sugestii și recomandări despre produsele sau serviciile care vă pot interesa
| (a) de identitate
(b) de contact
(c) tehnice
(d) de utilizare
(e) de profil
| Necesară pentru interesele noastre legitime pentru a dezvolta produsele /serviciile noastre și pentru a crește afacerea
|
Comunicări de marketing
Veți primi comunicări de marketing de la noi dacă:
(i) ați cerut informații de la noi sau ați cumpărat produse sau servicii de la noi; sau
(ii) dacă ne-ați furnizat detalii și ați bifat căsuța la punctul de intrare al detaliilor dvs. pentru ca noi să vă trimitem comunicări de marketing; și
(iii) în fiecare caz, ați optat pentru a primi acele informații de marketing.
Vom obține consimțământul dvs. expres înainte de a distribui datele dvs. cu caracter personal către orice terță parte în scopuri de marketing.
Ne puteți cere sau puteți cere terțelor părți să nu mai trimită mesaje de marketing în orice moment [prin conectarea pe pagina web și bifarea sau debifarea căsuțelor relevante pentru a ajusta preferințele de marketing] SAU [urmând link-urile pentru price mesaj de marketing trimis către dvs.] SAU [prin trimiterea către noi a unui e-mail la SAUC în orice moment].
Dacă optați să primiți mesaje de marketing din partea noastră, acestea nu se vor aplica datelor personale furnizate nouă ca urmare a unei achiziții de produse /servicii, experienței privind produsele /serviciile sau alte tranzacții.
Modificarea scopului
Vom utiliza doar datele dvs. cu caracter personal în scopul în care le-am colectat, dacă nu considerăm în mod rezonabil că trebuie să le utilizăm din alt motiv și că motivul este compatibil cu scopul original. Dacă doriți să aflați mai multe despre cum prelucrarea în noul scop este compatibilă cu scopul original, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la SAUC
Dacă trebuie să folosim datele dvs. personale într-un scop care nu are legătură cu scopul pentru care am colectat datele, vă vom notifica și vă vom explica motivele legale pentru procesare.
Putem procesa datele dvs. cu caracter personal fără consimțământul sau informarea dvs. dacă acest lucru este necesar sau permis în conformitate cu legea.
DIVULGAREA DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL
Este posibil să distribuim datele dvs. cu caracter personal către terțele părți indicate mai jos în scopul stabilit în tabel la alineatul 4 de mai sus:
- Alte societăți din grupul nostru care oferă servicii IT și de administrare a sistemului și realizează raportare de leadership.
- Furnizorii de servicii care oferă servicii IT și de administrare a sistemului.
- Consultanții profesioniști inclusiv avocați, bancheri, auditori și asiguratori care oferă servicii de consultanță, bancare, legale, de asigurare și contabilitate.
- Administrația fiscală, organele de reglementare și alte autorități cu sediul în Romania care cer raportarea activităților de procesare în anumite circumstanțe.
Le cerem tuturor terțelor părți cărora le transferăm datele să respecte securitatea datelor dvs. cu caracter personal și să le prelucreze în conformitate cu legea. Vom permite acestor terțe părți să proceseze datele dvs. cu caracter personal în scopurile specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.
TRANSFERURI INTERNAȚIONALE
Nu transferăm datele dvs. cu caracter personal în afara Spațiului Economic European (SEE).
SECURITATEA DATELOR
Am implementat măsurile adecvate de securitate pentru a împiedica ca datele dvs. cu caracter personal să fie pierdute, utilizate sau accesate accidental, modificate sau divulgate în mod neautorizat. De asemenea, limităm accesul la datele dvs. personale acelor angajați, agenți, contractanți și altor terțe părți care au o nevoie comercială de a cunoaște datele respective. Aceștia vor procesa datele dvs. personale la instrucțiunea noastră și se supun obligației de confidențialitate.
Am implementat proceduri pentru a trata orice încălcare suspicioasă a datelor cu caracter personal și vă vom notifica pe dvs. și orice autoritate de reglementare competentă cu privire la încălcare, atunci când suntem obligați legal să acționăm astfel.
REȚINEREA DATELOR
Vom retine datele dvs. cu caracter personal dacă este necesar pentru a îndeplini scopurile în care le-am colectat, inclusiv pentru a îndeplini orice cerință legală, contabilă sau de raportare.
Pentru a determina perioada de reținere adecvată pentru datele personale, considerăm valoarea, natura, și sensibilitatea datelor cu caracter personal, riscul posibil de prejudiciu din utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor dvs. cu caracter personal, scopul în care procesăm datele dvs. cu caracter personal și dacă putem îndeplini acele scopuri prin alte mijloace, și cerințele legale aplicabile.
În conformitate cu prevederile legale, trebuie să păstrăm informațiile de bază cu privire la clienții noștri (inclusiv date de contact, de identitate, financiare și de tranzacționare) timp de șase ani de la data la care nu mai sunt clienți în scopuri fiscale.
În unele circumstanțe, putem anonimiza datele dvs. cu caracter personal (astfel încât să nu mai fie asociate cu dvs.) în scopuri de cercetare sau statistice, caz în care putem utiliza aceste informații nelimitat fără să vă informăm.
DREPTURILE DVS. LEGALE
În anumite circumstanțe, aveți anumite drepturi în conformitate cu legile privind protecția datelor cu privire la datele dvs. cu caracter personal. Aceste includ dreptul de a:
- Cere acces la datele cu caracter personal.
- Cere corectarea datelor dvs. cu caracter personal.
- Cere ștergerea datelor dvs. cu caracter personal.
- Contesta prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.
- Cere restricționarea prelucrării datelor dvs. cu caracter personal.
- Cere transferul datelor dvs. cu caracter personal.
- Dreptul de a retrage consimțământul, daca e cazul.
Nu trebuie să plătiți un comision pentru a accesa datele dvs. cu caracter personal (sau de a exercita oricare dintre celelalte drepturi). Totuși, putem impune un onorariu rezonabil dacă cererea dvs. este clar nefondată, repetitivă sau excesivă. Alternativ, putem refuza să respectăm cererea dvs. în aceste circumstanțe.
Este posibil să vă cerem anumite informații pentru a vă ajuta să confirmați identitatea și asigura dreptul dvs. de a accesa datele dvs. personale (sau de exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o măsură de securitate pentru a asigura că datele cu caracter personal nu sunt divulgate persoanelor care nu au dreptul să le primească. Vă putem contacta pentru a vă cere informații suplimentare cu privire la cererea dvs. de a grăbi răspunsul nostru.
Încercăm să răspundem la toate cererile legitime în termen de o lună. Ocazional, este posibil să dureze mai mult de o lună dacă cererea dvs. este foarte complexă sau ați făcut mai multe cereri. În acest caz, vă vom notifica și vă vom ține la curent.
LINK-URI LA TERȚE PĂRȚI
Acest site poate include link-uri la site-uri terțe, plug-ins și aplicații. Apăsând pe aceste link-uri sau permițând aceste conexiuni terțele părți au voie să colecteze sau să distribuie date despre dvs. Nu controlăm aceste site-uri ale terților și nu suntem responsabili pentru declarațiile de confidențialitate. Când părăsiți site-ul nostru, vă încurajăm să citiți nota de confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.
FIȘIERE COOKIE
Puteți seta browser-ul dvs. să refuze toate sau anumite fișiere cookie de navigare, sau să vă anunțe când site-urile setează sau accesează fișiere cookie. Dacă dezactivați sau refuzați cookie-urile, vă rugăm să observați dacă anumite părți din acest site pot deveni inaccesibile sau sa nu funcționeze corect. Pentru mai multe informații cu privire la fișierele cookie pe care le utilizăm, vă rugăm să citiți politica cookie a site-ului.
ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECTIE SI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Ne rezervam dreptul de a actualiza sau modifica Politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal In orice moment si fiind necesar sa verificați periodic aceasta politica. Utilizarea dumneavoastră ulterioara a site-ului web dupa ce postam orice modificări cu privire la PPD va reprezenta consimțământul dumneavoastră explicit de a respecta si de a fi legat de condițiile impuse prin politica de confidențialitate astfel modificata.
Orice modificări la prezenta politica va vor fi aduse la cunoștinta prin plasarea unei notificări proeminente pe site-ul nostru www.sauc.ro
CONTACT
Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul In care tratam si folosim datele dumneavoastră cu caracter personal sau doriți sa va exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră va rugam sa ne contactați accesând următoarele date de contact:
E-mail:SAUC
Adresa de corespondenta: București, sector 1, str. Turda, nr. 127, bl. 2, sc. C, ap. 91
Politica de utilizare Cookie-uri
Ce este un cookie?
Un „cookie” este o informaţie stocată pe unitatea hard disk a calculatorului şi care înregistrează modul în care utilizaţi un website astfel încât, atunci când revizuiţi site-ul respectiv, acesta să poată prezenta opţiuni personalizate pe baza informaţiilor stocate despre ultima vizită. Cookie-urile pot fi, de asemenea, folosite pentru analiza traficului şi pentru scopuri de publicitate şi marketing.
Cookie-urile sunt folosite de aproape toate site-urile web și nu dăunează sistemului dvs.
Dacă doriți să verificați sau să schimbați tipurile de module cookie pe care le acceptați, acestea pot fi modificate, de obicei, în setările browserului. Puteți bloca cookie-urile în orice moment activând setarea din browser-ul dvs., ceea ce vă permite să refuzați setarea tuturor cookie-urilor. Cu toate acestea, dacă utilizați setările browserului pentru a bloca toate modulele cookie (inclusiv cookie-urile esențiale), este posibil să nu puteți accesa toate site-urile sau părți din site-ul nostru.
Cum folosim cookie-urile?
- Noi folosim cookie-uri pentru a urmări utilizarea site-ului nostru. Acest lucru ne permite să înțelegem modul în care utilizați site-ul și să urmăriți toate modelele cu privire la modul în care utilizați site-ul nostru web. Acest lucru ne ajută să dezvoltăm și să îmbunătățim website-ul nostru, precum și produsele și / sau serviciile ca răspuns la ceea ce poate aveți nevoie sau vă doriți.
Cookie-urile sunt:
- Cookie-urile pentru sesiuni: acestea sunt stocate numai pe computerul dvs. în timpul sesiunii dvs. Web și sunt șterse automat când închideți browserul dvs. - acestea stochează de obicei un ID de sesiune anonim, permițându-vă să răsfoiți un site web fără a fi nevoie să vă conectați la fiecare pagină şi nu colectează niciun fel de date personale de pe computer;
- Cookie-urile persistente: un cookie persistent este stocat ca fișier pe computerul dvs. și rămâne acolo când închideți browserul web. Cookie-ul poate fi citit de site-ul web care la creat atunci când vizitați site-ul respectiv din nou. [Folosim module cookie persistente pentru Google Analytics(_ga, _gat, _gid), Facebook, Tawk(Tawk_57ea7c646339c4365ab0ae6c, __tawkuuid)]
Cookie-urile pot fi clasificate după cum urmează:
- Cookie-uri strict necesare: aceste cookie-uri sunt esențiale pentru a vă permite să utilizați site-ul în mod eficient, cum ar fi atunci când cumpărați un produs și / sau serviciu și, prin urmare, nu poate fi oprit. Fără aceste cookie-uri, serviciile disponibile pe site-ul nostru nu pot fi furnizate. Aceste cookie-uri nu adună informații despre dvs. care ar putea fi utilizate pentru marketing sau amintirea locului în care ați fost pe internet.
- Cookie-uri de performanță: Aceste cookie-uri ne permit să monitorizăm și să îmbunătățim performanța site-ului nostru. De exemplu, ne permit să numărăm vizitele, să identificăm sursele de trafic și să vedem care părți ale site-ului sunt cele mai populare.
- Cookie-uri de funcționalitate: aceste module cookie permit site-ului nostru să-și amintească alegerile pe care le faceți și să furnizeze funcții îmbunătățite. De exemplu, este posibil să vă oferim știri sau actualizări relevante pentru serviciile pe care le utilizați. Acestea pot fi, de asemenea, folosite pentru a furniza servicii pe care le-ați solicitat, cum ar fi vizionarea unui videoclip sau comentarea unui blog. Informațiile colectate de aceste cookie-uri sunt de obicei anonime.
Cum pot opri cookie-urile?
Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit. De asemenea, refuzul de acceptare a cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi / vedea publicitate online.
Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau puteți seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, dacă nu sunteți înregistrat folosind cookie-urile, nu veți putea lăsa comentarii.
Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă in "opțiuni" sau in meniul de "preferințe" ale browserului tău. Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi utile, altfel puteți utiliza opțiunea "ajutor" a browserului pentru mai multe detalii.